Доставка і оплата

Способи Доставки

новаяпочта

Нова Пошта

Доставка безкоштовна при замовленні на суму понад 1000 грн. і його попередній оплаті.

Для отримання товару при собі необхідно мати паспорт та номер ТТН.

кур'єр

Доставка кур'єром

Доставка безкоштовна при сумі замовлення понад 500 грн.

При сумі замовлення менше 500 грн. вартість доставки по Києву складає 50 грн.

Доставка проводиться з понеділка по неділю з 10:00 до 20:00. У день доставки з Вами зв'яжеться співробітник компанії для підтвердження часу і адреси.

самовивезення

Самовивіз шоурума

Забрати товар можна в нашому офісі за адресою: м Київ, вул. Михайлівська, 22 Б, попередньо погодивши дату і час з менеджером.

Способи оплати

карта

безготівкових на рахунок

При оплаті за безготівковим розрахунком, доставка проводиться на наступний день після отримання нами підтвердження про надходження грошей на наш рахунок, а також після отримання по факсу свідоцтва платника ПДВ та копії довіреності, за якою буде відвантажуватися товар.

Для ФОП: свідоцтво про реєстрацію та копія першої сторінки паспорта.

готівку

Готівкою при отриманні

Оплатити товар можливо при отриманні його як кур'єру так і на складі компанії-перевізника (накладений платіж).

Таким же чином здійснюється передоплата за замовні позиції.

Ціни на сайті можуть змінюватися в зв'язку зі зміною курсу валют. При оплаті замовлених позицій не в повному обсязі доплата проводиться відповідно до цін на сайті на момент доплати.

Оплатити товар можна в такий спосіб:

  1. Передоплата на розрахунковий рахунок.
    При оплаті за безготівковим розрахунком, доставка проводиться на наступний день після отримання нами підтвердження про надходження грошей на наш рахунок, а також після отримання по факсу свідоцтва платника ПДВ та копії довіреності, за якою буде відвантажуватися товар.
    Для ФОП: свідоцтво про реєстрацію та копія першої сторінки паспорта.
  2. Оплата при отриманні
    Оплатити товар можливо при отриманні його як кур'єру так і на складі компанії-перевізника (накладений платіж).

Таким же чином здійснюється передоплата за замовні позиції.

додаткова інформація про доставку по Києву та в передмістя

Самовивезення

Забрати товар можна в нашому офісі за адресою: м Київ, вул. Михайлівська, 22 Б, попередньо погодивши дату і час з менеджером.

По Києву до дверей

Доставка безкоштовна при сумі замовлення понад 500 грн.

При сумі замовлення менше 500 грн. вартість доставки по Києву складає 50 грн.
Доставка габаритних товарів з розділів Дзеркала і Меблі здійснюється компаніями-перевозчкамі за рахунок клієнта.

Доставка проводиться з понеділка по неділю з 10:00 до 20:00. &Nbsp; У день доставки з Вами зв'яжеться співробітник компанії для підтвердження часу і адреси.

В разі відмови (повернення) від доставленої продукції - необхідно сплатити вартість звичайної доставки (50 грн.).

У передмістя Києва

Доставка + 8 грн/км від Київського КПП.

Доставка проводиться з понеділка по неділю з 10:00 до 20:00. У день доставки з Вами зв'яжеться співробітник компанії для підтвердження часу і адреси.

В разі відмови від доставленої продукції - необхідно сплатити вартість доставки.

Доставка по Україні

Шановні покупці!

  • - Гарантії цілості товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.
  • - Отримуючи товар службами доставки, відразу ж на місці, у відділенні Вашого міста, перевіряйте наявність, цілісність і комплектацію товару. Наш магазин не зможе отримати компенсацію від служби доставки і повторно відвантажити Вам посилку, якщо товар не буде перевірений при отриманні. Будьте пильні!
  • - Увага! На складі перевізника товар може зберігатися не більше 5 днів, потім він повертається відправнику.
  • - Послуга "накладений платіж" здійснюється на замовлення сумою від 1000 грн.

У відділення Нової пошти

Доставка безкоштовна при замовленні на суму понад 1000 грн. і його попередній оплаті за рахунком-фактурою.
Термін доставки замовлення до Вашого відділення пошти - 2-3 робочих дні з моменту отримання оплати.
Для отримання товару при собі необхідно мати паспорт та номер ТТН.

Доставка здійснюється за рахунок клієнта при оплаті замовлення післяплатою.

* Послуга “ накладений платіж ” здійснюється на замовлення сумою від 1000 грн.

Доставка по Україні здійснюється за рахунок клієнта при сумі замовлення до 1000 грн.

Доставка по Україні на адресу здійснюється за рахунок клієнта з попередньою оплатою замовного товару.

Також, доставка за рахунок клієнта здійснюється при відправці торгових марок Bertozzi, ReccagniAngelo, Preciosa, Бамбук, illuminati, Carlo de Santi, Alfa, Viokef,   Bohemia Ivele Crystal, Brille, Gumarcris, Osmont,   Jupiter,   Luminex,   Edylit,   Italux,   Kaja,   Nervilamp,   La lampada,   Moretti,   Kolarz, Artemide,   Linea Light,   Fabbian,   LampGustaf,   LEDS. C4, Lifetime Motor (Hunter), Herstal,   Masiero, Rabalux, Wofi Leuchten,   ІНТЕРКЛАС,   Дерев'яні і ковані люстри, Globo, Ideal Lux.
Доставка габаритних товарів з розділів Дзеркала і Меблі здійснюється компаніями-перевозчкамі за рахунок клієнта.

Термін доставки замовленого товару 2-3 робочих дня.

Для отримання товару, при собі необхідно мати паспорт та номер ТТН.

Умови повернення/обміну товарів а також гарантійне обслуговування

Початком гарантійного терміну є дата продажу товару, яка вказана в документі, що підтверджує його покупку. Для передачі товару на гарантійне обслуговування в сервісний центр необхідно привезти його в наш магазин за адресою: м. Київ, вул. Михайлівська, 22 Б.

Гарантія не поширюється на:

Товари з видимими ознаками втручання в їх конструкцію і слідами механічних пошкоджень.
З ознаками порушення умов експлуатації та слідами перегріву, руйнування електронних компонентів.
Товари без   документа, що підтверджує його покупку в магазині Lustralux/< br/> Без фірмової упаковки.
Товари на які закінчився термін гарантії.

Обмін і повернення

Відповідно до ст.9 Закону України « Про захист прав споживачів &raquo ;, Ви можете повернути, або обміняти, товар належної якості протягом 14 днів не рахуючи дня покупки.

Загальні умови повернення та обміну товару

В разі повернення товару неналежної якості (або виявлення браку), витрати на доставку і заміну несе наш магазин.

В разі повернення товару належної якості, сума повернення дорівнює сумі по чеку, за вирахуванням суми доставки, якщо така робилася.

Право на повернення грошей або обмін товару належної якості зберігається при дотриманні наступних умов:

  1. Повністю збережені упаковка, товарний вигляд і споживчі властивості товару;
  2. Товар не перебував в експлуатації і на ньому відсутні сліди монтажу;
  3. Є документ, що підтверджує його покупку (чек або накладна).

Обміну/поверненню не підлягають товари належної якості з наступного переліку:

  • - товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані; Приклад - повернення таких товарів як led-стрічки, що світяться дроти, можливий, тільки якщо товар повертається в заводській упаковці (запечатаній бухті і без слідів підключення)
  • - товари, що не підлягають обміну/поверненню відповідно до "Закону про захист прав споживачів" певні постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994г .

Порядок здійснення претензій за якістю і повернення товару

Повернення товару з Києва

Повернення товару відбувається у нас в магазині за адресою: м Київ, Вул.Михайлівська, 22 б з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 18-30.

Повернення товару з інших міст України

Для здійснення повернення товару, отриманого через кур'єрську службу « Нова пошта » необхідно:

  1. Заповнити заяву на повернення товару (скачати бланк заяви), в ньому потрібно вказати причину повернення і свої побажання. Відскановану копію заяви потрібно надіслати на пошту sale@lustralux.com.ua з темою « Повернення товару ».
  2. До заяви потрібно додати копію документа, який підтверджує купівлю товару.
  3. Товар потрібно відправити в повній комплектації і оплатити доставку кур'єрської служби « Нова пошта » зі страховкою на повну вартість товару.
  4. Надішліть нам на пошту sale@lustralux.com.ua номер відправки « Новою Поштою » (Ідентифікатор поштового відправлення вказано в чеку, виданому при прийомі поштового відправлення c поверненням) і фото/скан чека.

Порядок повернення грошей за повернутий товар

Гроші за повернутий товар перераховуються будь-яким зручним для покупця способом протягом 3 робочих днів після отримання та перевірки товару.

В разі повернення товару належної якості, сума повернення дорівнює сумі по чеку, за вирахуванням суми доставки, якщо така проводилася магазином.

В разі повернення товару неналежної якості (або виявлення браку), витрати з доставки несе наш магазин. За посиланням

Повернення товару неналежної якості

  1. Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей, а також має недоліки, які виникли з причини неправильного зберігання або виробничого браку.
  2. Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент отримання товару. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.
  3. При поверненні товару неналежної якості грошові кошти за послугу доставки власністю компанії Sony Ericsson в повному обсязі. Увага! Повернення товарів, придбаних під замовлення, (тобто з передоплатою і очікуванням їх поставки в Україну) не провадиться. &Ndash; це поки не пишемо, напишемо після модерації.
go_up